PAPPER, SAX OCH LIM. HÄR VISAR JAG UPP VAD JAG HAR SKAPAT. FRAMÖVER KOMMER JAG ATT SÄLJA
EN DEL ALSTER. VÄLKOMMEN!

söndag 20 november 2011

Ljuslyktor


Så, nu har jag tagit lite bättre bild på de ljuslyktor jag gjorde här om dagen. Det är lite svårt att få bra ljus när det är grått ute.

Jag har använt vanligt decoupagelim och silverglittrande decoupagelim, silkespapper, spetsband, bokmärken, liquid pearls och glitterlim.



Idag har jag skurit i ordning allt papper till de julkort jag ska skicka iår. Jag har även valt dekorationer, band och hur layouten ska se ut. Ni får se det färdiga resultatet när jag har skickat korten. :)

2 kommentarer:

  1. Smart o snyggt :)
    Sv: ja den röda kappan gillar jag oxå :)
    Vad synd att fåglarna försvann :( usch ont i hjärtat.
    Smulan kan bli 25-35 år gammal, beroende på kost etc. Hon är snart 12 år så hon har några år kvar he he :)
    ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Charlotte: Tack vännen! :) Ja, det var trist att de flög iväg. Skulle kunna tänka mig en fågel till men jag tycker iofs att de skräpar ner en del... :/ Och sen måste ju ngn passa den om man ska iväg. Får se hur det blir. Fiskar är ju ganska smidigt och fint också. Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera

Du kan även kontakta mig via mail: pysselbyme@gmail.com. Välkommen tillbaka! : )