PAPPER, SAX OCH LIM. HÄR VISAR JAG UPP VAD JAG HAR SKAPAT. FRAMÖVER KOMMER JAG ATT SÄLJA
EN DEL ALSTER. VÄLKOMMEN!

torsdag 1 december 2011

Årets adventsljus


I år ser adventsljusen ut så här. Två porslinsfat från Ikea (ca 29 kr st), vita ljus från Coop Forum (19.90 kr st), zinksiffror från Panduro (39 kr). Sedan satte jag i siffrorna med avkapade knappnålar i rött och band vitt spetsband längst ner. Jag gillar enkelt och stilrent. Nästa år blir det ett vitt avlångt ljusfat och lite grön mossa också.

Jag längtar till vi tänder andra ljuset på söndag, älskar blockljus. :)



Bild: Mer Pyssel

2 kommentarer:

  1. Vad fint :9
    sv: Tack så mkt :) ja Smulan sötis hon ska va med hla tiden :)
    Alltbra här, men jobbar mkt, så ganska trött.. hade behövt långledigt ;)
    Själv då? :) Hoppas du har en bra helg!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Charlotte: Tack! :) Helgen har varit bra. Kram

    SvaraRadera

Du kan även kontakta mig via mail: pysselbyme@gmail.com. Välkommen tillbaka! : )