PAPPER, SAX OCH LIM. HÄR VISAR JAG UPP VAD JAG HAR SKAPAT. FRAMÖVER KOMMER JAG ATT SÄLJA
EN DEL ALSTER. VÄLKOMMEN!

måndag 5 december 2011

Julkrans


Jag har gjort min första julkrans! Trodde aldrig att jag skulle tycka det var roligt men det var det. :) Jag och grannen satt igår eftermiddag och pysslade med detta. Nu hänger den på dörren och lyser fint eftersom att grannen var så snäll och lånade ut en ljusslinga. :)

Det är lite svårt att se hur fint den lyser på sista bilden men den lyser mer i verkligheten.


Första bilden, i grunden använde jag grankvistar, sedan tallkvistar och sist greön växt som jag inte kommer ihåg namnet på nu.


Klar! Ljusslinga och dekorationer på plats.


Utomhus.

Bilder: Mer Pyssel

3 kommentarer:

  1. Men vad fin :) Mysigt med pyssel, önskade att jag hade mer tid för sånt.
    Ha en bra dag! Kram.

    SvaraRadera
  2. Hur fin som helst! Duktig du är! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Nina: Tackar vännen! :) Jag älskar ju allt pyssel. Hoppas att du helg är toppen! :) Kram
    Charlotte: Gulligt av dig! :) Det var riktigt roligt att göra julkrans. :) Kram

    SvaraRadera

Du kan även kontakta mig via mail: pysselbyme@gmail.com. Välkommen tillbaka! : )