PAPPER, SAX OCH LIM. HÄR VISAR JAG UPP VAD JAG HAR SKAPAT. FRAMÖVER KOMMER JAG ATT SÄLJA
EN DEL ALSTER. VÄLKOMMEN!

söndag 11 december 2011

Julstök


Tiden går så otroligt fort att det ibland känns lite läskigt när jag tänker tillbaka. Det var nästan en vecka sedan jag bloggade senast och det har gått i ett denna vecka. Veckan som kommer blir nog i samma tempo. Jag har nämligen skrivit på papper för ett nytt jobb, som startar i morgon. :) Spännande, nervöst och roligt... allt på samma gång.

Idag ska jag baka dubbel sats med lussebullar, risbräck och knäck om jag orkar. Julmusiken är på, julkänslan börjar komma lite krypandes. Måste städa hela hemmet, tvätta och ikväll ska jag och älskling ha tredje adventsmys. :) Men, ska snart gå ut med grannen och leta lite grönt till mitt granprojekt. "Granen" ska vi ha inomhus. :)



Bild: TV4.se

2 kommentarer:

  1. Oh spännande med nytt jobb, lycka till! :)
    Visst går tiden fort, galet, vill ju hinna med att njuta så mycket som möjligt :)

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis! :) vad kul! Kram!

    SvaraRadera

Du kan även kontakta mig via mail: pysselbyme@gmail.com. Välkommen tillbaka! : )